Jak to bylo a nemělo být - nový článek

16.06.2011 16:31

Tak je na světě :). Slibovaný článek rekapitulující Barčino zabřeznutí a martyria kolem zjištění březosti a porodu. Jen jsem ho neumístila do Postřehů a zážitků, ale do kolonky ŠTĚŇÁTKA, kam patří spíše. Nese název Jak to bylo a nemělo být a můžete si jej přečíst kliknutím na něj. O samotné anabázi odchovu šprťouchlat snad pojednám v jiném článku jindy :).

Drobnou novinkou je, že jsem včera vyrazila běhat se všemi třemi Výtečníky, do sedáku jsem zapřáhla horkokrevného svalovce Jeffreyho o němž jsem se domnívala, že při své síle bude k tomuto účelu nejvhodnější! Ovšem Jeffíček je pejsek vyčůraný a jakmile zjistil, že z jeho nasazení profituji, v tu ránu napjaté vodítko pokleslo. Bařenka je tahoun mnohem svědomitější, sílu takovou jako Jeff sice nemá, ale je vytrvalejší a v tahu zarputilejší (a její síla bohatě stačí na tah sty kilogramy obtěžkaného bicyklu do mírného kopce, takže je to takový náš rezatý Frištenský ;) !). Avšak Barču jsem včera ještě nechala "odpočívat" a nezapřahala jsem ji, aby se do kondice dostávala pozvolna, je to přeci zasloužilá matka a zralá dáma :). Jeffík místy nepříjemně táhl, když zmerčil cizího psa, nebo když se snažil doběhnout Barču, než pochopil, že s balvanem za sebou vlečeným se mu to nejspíš nepodaří, to jsem za ním potom pelášila jako koucour v botách :). S fyzičkou jsem na tom nejhůře já, jak jinak, dnes mě bolí tělo od pasu dolů, takže bude jen delší procházka, běhat půjdeme znovu nejdříve zítra :D.

Zdraví rezatí sportovci!

—————

Zpět


Přidej na Seznam