K neuvěření...

14.01.2011 18:20

"Páč nám dnes panďa úspěšně složila další zkoušku, řekla si, že si dopřeje malý oddych a luskne nám opět něco do novinek. Co si budeme povídat, mikrobiologie je zkouška, na kterou bychom mohli směle nakráčet místo mamči  a výsledek by bol rovnaký, leč pauzičku si asi zaslouží :).

Představte si, že dnes nám začaly hárat naráz Baří i naše malá milá mazla Májenka! Opravdu, přezky mají zduřené obě už nějakou dobu, ale krvavý výtok se u obou objevil až dnes. Takže dopoledne dostala kalhotky háračky Barčula a odpoledne běžel pro háračky do zverimexu i Májuščin páneček :). No nemám se já báječně? Jen nevím, jestli si je obě stačím uhlídat, poběhlice mé žádoucí :D. Držte mi prosím pěsti, ať to zvládnu. Ovšem až přijedeme domů za tím mladým rozjívencem Jeffreyem, který mi dosti nevybíravým způsobem rozvrací manželství, nevím, jakou lstí se jej coby soka zbavím tentokrát - posledně jsem za svůj čin mnoho veleben nebyl...;). Své tipy a triky mi můžete napsat do Knihy návštěv, nebo na email, mějte ale na paměti, že ho nesmím ohrozit na životě ni na mužství, to bych doma dostal na zadek :).

K tomu všemu si včera má fena (žena) opět zhmoždila přední běh při svých ohnivých kratochvílích v přírodě. Já si jaktěživ neulomil ani kus drápku a vona má furt něco, když ne zhmožděniny, tak trny zapíchné po celém těle, potrhané meziprstí a minulou zimu i parádní řeznou ránu (ne, to není omluvitelné háráním toto, to je na pohlavní cyklus nevázaná úchylka zvaná sebedestruktivní hyperagilnost!). Má to pochopitelně svou výhodu když teď chodí jako de Peyrac, alespoň mi nefoukne za jiným!"

S horoucí vášní Giacomo OTTO Casanova, Plzeň.

—————

Zpět


Přidej na Seznam